Blogger Templates

Friday, September 30, 2011

PAGI NAN INDAH


ERM,,,, slamat pagi sume..ari ni saya bangun awal coz smalam tdo awal..hehhehe..Bnda pertama Breakfast..Milo n Roti...So nice to have that meal...Tenang sangat hari ni walaupn dalam kpale memg da pnuh dgn agenda harian..cabaran ap yang saya hadapi kat cni ialah...NO TIME 4 study ...coz byk time kat program PEKA...bz  sgt exco publisiti..nk rehat gak...idea perlu di direfresh. Alhamdulillah pagi ni da refresh..sambil dgr HOT fm....
Saya rindu kat MY MOM n My brother....nak balik MALACCA..tapi saya nk stay kat ump...Nak mematangkan diri....Nak jadi PEMIMPIN...Nak sgt MEMIMPIN o MENJALANKAN TANGGUNJAWAB SEBAIKNYA..Jadi sementara jawatan saya ialah EXCO DOKUMENTASI N KOMUNIKASI PEKA 1...saya xnak mengeluh,,,saya akan laksanakan dgn seikhlasnya sbb saya memg suka SENI...seni adalah jiwa saya...TAHUN DEPAN saya nak try masuk dalan persatuan plak...BKN xmoh jadi MPP tapi saya thu saya minat yang mana..Xnak kejar jawatan tertinggi kalau keje seng pn mintak tlg org bawah...merungut xthu wat i2 ini...Lebih baik saya fokus apa yg sya nk n xmerungut...Kalu merungut pn jap jer, then IKHLAS kan hati....jadi yg terbaek..Tapi satu jer saya nak...jgn la suke komen something kalu just thu mengkomen tapi x mberi pndapat pnambah baikan..komen dgn something yg mberi input...bkn thu komen jer...PEMIMPIN MSTI PANDAI MBELI JIWA ORG LAIN...So, sy sgt respect saper yg mberi komen dgn input skali..bkn ikot kpale otak sndiri jer....LUAHAN DI PAGI HARI tok insan yang entah di mana...CHILLLLL k....jgn buruk sgka.....I want my right to be the owner of my product..Otak kita bekerja keras sampai ke pagi BKN seng2 org nak downkan kita hanya kerana dia melihat dalam beberaper saat jer....GIVE OPINION, xsmestinya saya ikot k...

No comments: